Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Nevím no, ale nepřijde mi to depresivní. Možná je to tím, že jsem sama depresák a právě se nacházím v poměrně klidném období. Depresivně na mne působí spíš obrazy D. Grulichové, Baselitze, Tenčeva...

0 0
možnosti
Foto

I když na depresivní téma, přesto příjemný intelektuální blog mezi těmi všemi utečenci a nechutnou politikou. Dík.R^

2 0
možnosti
Foto

... no vida, tenhle vůbec neznám ... Vincent tuším namaloval přes devětset obrazů, když se člověk nad tím zamyslí, kdy začal malovat, je to až neskutečné R^

1 0
možnosti
JR

J51a91r26a 84R27a86n82k

9. 1. 2016 3:57

R^Jeste nez jsem se dostal u "Kalon" k Vasemu popisu, mne napadlo....Goya, Goyu srovnavam s "Charlie Hebdo"....

1 0
možnosti
Foto

... se sem nikdo nehrne, koukám ;-) tak já přidám jednu, resp. odkaz - ale je jich dost, především z posledního období jeho života - zahrady psch. léčebny tuším, nebo některé autoportréty např. http://www.wikigallery.org/wiki/painting_252197/Vincent-Van-Gogh/Self-Portrait-9 - a jinak tedaR^

2 0
možnosti